HCMC - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Lisan Beentjes - WaarBenJij.nu HCMC - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Lisan Beentjes - WaarBenJij.nu

HCMC

Door: Lisan

Blijf op de hoogte en volg Lisan

19 Mei 2008 | Vietnam, Hanoi

Een taxirit door Saigon is echt de moeite waard. Ik weet zeker dat ik het niet zou overleven als ik hier zelf zou moeten rijden, maar gelukkig kun je dat prima aan de taxichauffeur overlaten. Hier geldt de regel: degene die het hardst toetert en zijn auto/scooter er het beste tussendrukt, heeft voorrang. Meerijden met de bestuurder levert overigens 10 hartverzakkingen per minuut op, dus daar ben ik maar mee gestopt...

Ik slaap in een geweldig guesthouse. Nou ja, eigenlijk is het gewoon bij mensen thuis. 's Avonds gaat de karaoke aan in de woonkamer en zingt de hele familie mee met de tv: echt geweldig!

De eerste avond heb ik met Hanh gegeten, het meisje dat ik eerder in Hanoi had ontmoet. Zij nam mij mee naar een geweldig restaurant waar voornamelijk Vietamezen komen. Ik moest natuurlijk weer vanalles proeven, dus zoals altijd hier, heerlijk gegeten!

Vandaag ben ik naar de Mekong Delta gegaan. Jammer dat ik de toer mocht doen samen met 44 andere toeristen in dezelfde bus, dus dit was mij te toeristisch, maar goed, wel een leuke dag gehad en uiteraard weer interessante mensen ontmoet.

Vanuit Saigon heb ik ook een 4-daagse toer gemaakt naar Cambodja. Hierover later meer. Morgen ga ik 2,5 dag naar Phu Quoc (bounty island) om heerlijk uit te rusten...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Mei 2008

Weer thuis!

25 Mei 2008

Phu Quoc

25 Mei 2008

Cambodja

19 Mei 2008

HCMC

19 Mei 2008

Dalat
Lisan

Actief sinds 21 April 2008
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 7316

Voorgaande reizen:

28 April 2008 - 24 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: