Aangekomen - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Lisan Beentjes - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Lisan Beentjes - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: Lisan

Blijf op de hoogte en volg Lisan

29 April 2008 | Vietnam, Hanoi

Hallo allemaal,

Hier een berichtje om te laten weten dat ik zojuist goed ben aangekomen in Hanoi! Het is wel even wennen aan het getoeter om me heen en de drukkende warmte, maar verder gaat het heel goed. Ik heb een leuk hotel met geweldige mensen die alles van je willen weten, dus maak je geen zorgen, ik ga het hier zeker naar m'n zin hebben!

Volgende keer schrijf ik uiteraard meer over mijn avonturen in Vietnam!

Grtz,

Lies

P.S. Als je niet op de mailinglist wilt staan, laat het even weten...

  • 29 April 2008 - 11:47

    Nicole:

    Have fun, je hebt het verdiend (en stiekum ben ik een beetje jaloers...:-)

  • 29 April 2008 - 11:51

    Arianne:

    Lieve lieve Lies,
    Wat super goed om te horen dat je veilig bent aangekomen. Ga intens genieten van dit persoonlijke avontuur. Ik volg je verhalen op de voet, ik ben super benieuwd! Hierzo alles oke. Nog een paar uurtjes en dan lekker 5 dagen vrij. Ben ik echt aan toe. Geen uitgebreide Koninginnedagparty dit jaar. Wel een heerlijk en super gezellig met 9 vrienden naar Castricum gehad afgelopen weekend.

    Pas je goed op jezelf,
    Dikke kus van Arianne

  • 29 April 2008 - 11:52

    Maaike L:

    Beste Lisan,
    Heel veel plezier in Vietnam! Geniet ervan. Ben benieuwd naar je belevenissen.
    Liefs, Maaike

  • 29 April 2008 - 11:53

    Ingrid:

    Héééé Lies, wat leuk om wat te horen van je. Heb je de vlucht een beetje overleefd en hoe was je aankomst als Remi in Hanoi. Gelijk een onderkomen kunnen vinden om die enorme rugzak ;-) te stallen. Heel veeeeel plezier en ben reuze benieuwd naar al je verhalen. x ing
    (nb. Niet alleen Nicole is een beetje jaloers)

  • 29 April 2008 - 12:05

    Huck:

    He globetrotter en commissieganger, vergeet niet een filmpje op te nemen in de Ha Long Bay..:-)

    Enjoy!
    Huck

  • 29 April 2008 - 12:30

    Henrik:

    Goed om te horen dat North 2 je bevalt. Pas op de scooters ;-) En geniet!

  • 29 April 2008 - 12:49

    Robert G:

    Ja Lisan, dit soort korte berichtjes kunnen we natuurlijk niets mee ;)!! Lange verhalen willen we!! Wel heel gaaf dat je er bent en wens je echt superveel plezier en zoals ik al sms'te ik mis je nu al en ook in de MIX!! Veel plezier xx

  • 29 April 2008 - 12:57

    Amy:

    Dag lieve Lisan,
    Ik weet niet of mijn vorige reactie aangekomen is (ben weer aan het stuntelen), dus nog maar een reactie naar je!
    Fijn te horen, dat de reis goed verlopen is en je veilig bent aangekomen. Het zal wel een complete cultuurshock zijn, maar ... alles went en ...geniet ervan !!!
    Na 13/5 zit ik in Engeland (mailadres: raymond@raymondwhitlock.orangehome.co.uk)voor een onbepaalde tijd.
    Als je terug bent en tijd/zin hebt, dan ben je natuurlijk ook van harte welkom.

    Zorg goed voor jezelf, geniet en be careful!
    Heel veel liefs,
    Amy

  • 29 April 2008 - 15:09

    Christina:

    Lieve Lisan,

    Wat leuk dat ik je kan volgen.
    Geniet ervan en heel veel plezier.

    Dikke kus,
    Christina

  • 30 April 2008 - 09:22

    Sonja:

    Liesje,
    Klinkt als een goede start! Geniet ervan en we willen natuurlijk alles horen!
    Veel lfs, Sonja

  • 30 April 2008 - 15:31

    Marrit:

    Hee Lies,

    Wat heerlijk dat je in Azie bent! Kan me voorstellen dat t ff wennen is; het is natuurlijk een hele andere wereld waar je in terecht bent gekomen. Geniet ervan en een dikke kus van

    Marrit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Mei 2008

Weer thuis!

25 Mei 2008

Phu Quoc

25 Mei 2008

Cambodja

19 Mei 2008

HCMC

19 Mei 2008

Dalat
Lisan

Actief sinds 21 April 2008
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 7324

Voorgaande reizen:

28 April 2008 - 24 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: