Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Lisan Beentjes - WaarBenJij.nu Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Lisan Beentjes - WaarBenJij.nu

Hoi An

Door: Lisan

Blijf op de hoogte en volg Lisan

10 Mei 2008 | Vietnam, Hoi An

Ondertussen vertoef ik alweer 2,5 dag heerlijk in Hoi An. Dit is echt een stad om even bij te komen van alle nachttreinen, de nachtbus, vroeg opstaan en alle drukte van brommers en toeterende auto's.

En uiteraard heb ik kleren op maat laten maken (ben toch los gegaan, ondanks alle waarschuwingen ;-)) en nu is het de kunst ze nog in mijn rugzak te krijgen...

Het oude stadsdeel van Hoi An is prachtig om te bekijken, maar met 35 graden is het ook erg prettig om verkoeling te vinden in het zwembad van het hotel, of aan het strand, wat met de fiets gemakkelijk te bereiken is.

Vandaag ben ik naar My Son geweest. Op zich aardig, maar kennelijk ben ik al erg verwend met de tempelcomplexen in andere landen, waardoor dit naar mijn idee een beetje tegenviel. Gelukkig ga ik nog naar Angkor in Cambodja, wat echt het summum blijkt te zijn, dus ik ben benieuwd!

Onderweg ben ik heel veel leuke mensen tegengekomen, dus de trip naar My Son was uiteindelijk prima. We gingen op de terugweg een stuk met de boot: erg lekker uitwaaien en vooral ook erg relaxed!

Sowieso ontmoet ik zoveel leuke mensen uit ontelbaar veel verschillende landen. Dat maakt de reis nog veel interessanter! Tot nu toe heb ik pas 1 keer alleen gegeten 's avonds, dus ik denk dat dat voldoende zegt...

Vanavond vertrek ik met de nachtbus naar Nha Trang waar ik 1 nachtje blijf en daarna direct door naar Dalat.

Ik hoorde dat het in NL prachtig weer is dit weekend, dus geniet ervan!!!

Grtz,

Lies

  • 10 Mei 2008 - 18:35

    Sandra K.:

    Ha Lisan,

    Leuk om op deze manier alvast een voorproefje te krijgen op de verhalen en foto's die ik na je terugkomst te horen/zien krijg! In Utrecht alles lekker z'n gangetje. Het is inderdaad schitterend weer sinds een week...en het schijnt nog ff door te gaan. Geniet van je reis!

    Groetjes,Sandra

  • 10 Mei 2008 - 18:47

    Amy:

    Hallo Lisan,
    Vandaag weer even tijd gehad om achter de pc te zitten en als eerste jouw verhaal te lezen. Ben er achter gekomen, dat ik enkele verhalen achter ben!
    Meisje wat heerlijk al die verhalen en tussen de regels door voel ik dat je verschrikkelijk aan het genieten bent van alles wat je meemaakt! Denk dat het verwerken daarvan later komt als je weer terug bent!
    Ik heb een verschrikkelijk drukke week achter de rug, Ray is uit Engeland over om mijn verjaardag mee te maken en met de kinderen kennis te maken (8/5 en weeeeer een jaartje ouder....67jr. !!! Is het niet verschrikkelijk! Het overschakelen in het Engels gaat wat moeizaam, maar dat komt goed! Dinsdag vertrek ik met hem naar Engeland en blijf tot november. Misschien kunnen we elkaar dan toch eens ontmoeten???
    Het is de bedoeling, dat volgend jaar de definitieve verhuizing gaat plaatsvinden. Hoop je toch eens weer te ontmoeten?
    Ik kan je niet anders zeggen, dan ....geniet, geniet en nogeens genieten !!!
    Take care!
    Love..., Amy

  • 13 Mei 2008 - 07:15

    Hanneke:

    Hi Lisan,

    Wat gaaf om te lezen allemaal. Toch over stag voor een op maat gemaakte outfit ;-) ben benieuwd. Het is hier geweldig weer dus we verkopen volop ijs.
    Geniet nog,

    Hanneke

  • 13 Mei 2008 - 07:37

    Arianne:

    Ha die Lies, oh wat een fantastische ervaringen. Ga zo door!

    Mijn ervaring van de afgelopen 3 dagen was strand Scheveningen en luieren met vrienden op een bedje. Super!
    Vandaag weer werken, tja...

    Tot gauw maar weer, dikke kus van Arianne

  • 13 Mei 2008 - 22:26

    Elise:

    Hi Lies,
    Klinkt super tof (en ook heel bekend :-)) je reis door Vietnam...
    Have fun, want op je huisje wordt goed gepast ;-)
    Liefs Elise

  • 18 Mei 2008 - 09:44

    Willemijn:

    Hee Lies! Klinkt als een super mooie reis!! Ben benieuwd naar de foto's en verhalen "in real life"! Geniet nog even van alle mooie dingen die je gaat zien!
    Veel liefs Wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hoi An

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Mei 2008

Weer thuis!

25 Mei 2008

Phu Quoc

25 Mei 2008

Cambodja

19 Mei 2008

HCMC

19 Mei 2008

Dalat
Lisan

Actief sinds 21 April 2008
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 7327

Voorgaande reizen:

28 April 2008 - 24 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: