Hué - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Lisan Beentjes - WaarBenJij.nu Hué - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Lisan Beentjes - WaarBenJij.nu

Hué

Door: Lisan

Blijf op de hoogte en volg Lisan

08 Mei 2008 | Vietnam, Hué

Terug uit SaPa ('s ochtends om 5 uur) ben ik met mijn groepje gaan ontbijten in Hanoi. We konden deze belachelijk drukke stad in alle rust zien wakker worden. Om deze tijd is Hanoi eigenlijk best mooi (niet zoveel toeterende scooters, auto's en bussen en geen drukkende hitte, geen mensen die elke seconde wat aan je willen verkopen).

Heerlijk relaxend aan het Hoan Kiem meer zagen we honderden (misschien wel meer) Vietnamezen hun ochtendgymnastiek doen (ik geloof toch echt niet dat al die oefeningen even goed zijn voor een mens, maar toch knap zo 's morgens vroeg...zie mezelf dat toch niet doen in het Vondelpark 's ochtends om 5.30 uur ;-)

Daarna heerlijk met z'n allen ontbeten en even opgefrist boven bij het reisbureau. Daarna Hanoi nog wat bekeken en met 2 Canadese meisjes geluncht en genoten van een heerlijke massage!

Vervolgens in de slaapbus naar Hué, een stad in het midden van Vietnam. Een stuk rustiger dan Hanoi (gelukkig) en de mensen zijn hier vriendelijker. Het is hier 35 graden, écht niet te harden, maar ik moest natuurlijk toch alles zien. Samen met 2 Duitse jongens heb ik op de fiets het belangrijkste gedeelte van de stad en de pagode net buiten Hué verkend. Na afloop heerlijk drankjes gedronken in een kroeg...

Na 1 dag heb je Hué wel weer gezien, dus ik ben vanochtend alweer met de bus vertrokken naar Hoi An. Daar blijf ik waarschijnlijk wat langer.

Groetjes,

Lies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hué

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Mei 2008

Weer thuis!

25 Mei 2008

Phu Quoc

25 Mei 2008

Cambodja

19 Mei 2008

HCMC

19 Mei 2008

Dalat
Lisan

Actief sinds 21 April 2008
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 7324

Voorgaande reizen:

28 April 2008 - 24 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: